Főoldal
  

Ha már unja a fitneszklubokat és az otthoni tornát, itt az idő a kinti mókázására! A játszótér megannyi lehetőséget rejt, és még a kalóriák is égnek, az izmok erősödnek közben!

Akadályfutás

Bemelegítés közben térképezzék fel a terepet díjugratószempontból. Próbáljanak meg egy kört futni, ahol minél több akadályt kell átugrani.

Essen útba az ugróiskola, gumikerék, homokozó, csúszdára fel,...

Majomkodás

Csimpaszkodjanak fel egy vízszintes mászókára (láb a levegőben), és menjenek végig a fokokon.  Bal kéz előre fog, jobb kéz mellé. Jobb kéz előre fog, bal kéz mellé.

Próbálják meg visszafelé is, és ismételjék meg háromszor oda-vissza. remekül erősíti a bicepszet, a tricepszet, a váll- és hasizmokat.

Rúdgyakorlat

Ragadjanak meg egy vízszintes rudat a fejük felett, csimpaszkodjanak egyenes testtel (jó magasan legyen a rúd).

Próbálják meg a térdüket a mellkasukig emelni háromszor 8 alkalommal.

Hinta-palinta

Üljenek rá a hintára (biztosan beleférnek), de nem hintázzanak. Feszítsék meg a jobb combfeszítő izmot és nyújtsák ki a lábukat. Lábujjak forduljanak kifelé, és emeljék meg a kinyújtott lábat.

Tartsák ki a pozíciót öt másodpercig, majd térjenek vissza kiinduló helyzetbe. Ismételjék nyolcszor, majd a másik lábbal is.

Libikóka

Igazán vidám dolog, és remekül erősíti a combok izmait. Ezt talán nem is kell magyarázni: üljenek fel és libikókázzanak öt percig nem túl lassú tempóban.

Mászókázás

Függőleges mászókán másszanak le s fel tízszer. Igyekezzenek minden fokra rálépni.

Levezetésnek fussanak három kört a játszótér körül és egyenek jutalom Túró Rudit :)

  

Mazsola

Miss vidámság

Hozza létre saját
MitHogyanKell fiókját.
Regisztráció