Főoldal
  

A jó fizikai és szellemi közérzethez hetente 3-5 alkalommal ajánlott valamilyen közepes intenzitású testmozgást végezni 30-60 percen keresztül, például aerobikot.

Mi történik, ha nem edzünk eleget?

Ha nem mozgunk eleget, izmaink tónusossága odavész, a zsírtömeg viszont növekedésnek indul. Hamar kimerülünk, enerváltakká válunk, anyagcserénk lelassul, vérnyomásunk megemelkedik. A mozgáshiány olyan betegségek kialakulását eredményezheti, mint a csontritkulás vagy a különböző szív- és érrendszeri rendellenességek.

Mi a megoldás?

Találjunk olyan időpontot az edzésre, amelyet rendszeresen be is tudunk tartani, pl. ebéd vagy a munka után, s olyankor semmi mással ne foglalkozzunk. Aki nem veszi komolyan elhatározását, 2 hónapon belül feladja új életmódját. Ha betartja a szabályokat, a testmozgás életének elmaradhatatlan részévé válik.

Addig is lift helyett másszon lépcsőt, autóját néha hagyja otthon és menjen gyalog - kezdetnek ez sem rossz.

  

Gergely

Fitness oktató, életmódtanácsadó.

Hozza létre saját
MitHogyanKell fiókját.
Regisztráció