Főoldal
  

Ezek a gyakorlatok a teljes alsótestet megdolgoztatják, beleértve a far- és combizmokat, valamint a lábszár izmait.

1. Lépegetés előre, támadóálláson keresztül

Álljon csípőszélességű terpeszbe, húzza ki magát, tartson kezeiben egy-egy kézisúlyzót, tenyerei befelé nézzenek! Lépjen előre egyik lábával támadóállásba! Hajlítsa mindkét térdét, az elöl lévő térd a bokája fölött álljon, a hátulsó pedig érintse a talajt, sarka emelkedjen el a talajtól! Tartsa törzsét folyamatosan feszítésben, és lépjen előre másik lábával ellenkező támadóállásba!

Tegyen legalább 6-10 lépést mindkét oldalra! 2-3 sorozatot végezzen el edzésként! A kézi súlyzók nagysága erőnléttől függően 2-8 kg legyen.

2. Zsámolyra lépés

Álljon egy steppad elé, bal lábfejét helyezze a pad közepére, kezeit tegye csípőre, és húzza ki magát! Rugaszkodjon el jobb lábával a talajról, és emelje combját csípőmagasságig!

Engedje vissza magát kiindulóhelyzetbe, majd ismételje a mozdulatot 15-20 alkalommal, mielőtt oldalt váltana! 2-3 sorozatot végezzen el edzésenként!

3. Féllábas guggolás

Álljon a jobb lábára, térdét enyhén hajlítva! Bal, nyújtott lábát emelje előre, kezeit tegye csípőre! Hasizmait feszítse meg az egyensúly könnyebb megtartása érdekében! Lassan guggoljon le jobb lábbal, és próbáljon meg ráülni jobb sarkára! Olyan mélyre guggoljon, amennyire tud! Gerincének természetes görbületét igyekezzen végig megtartani a mozgás során! Lassan nyomja ki magát kiindulóhelyzetbe! 10-15 ismétlést végezzen el, mielőtt oldalt váltana! Edzésenként 2-3 sorozatot csináljon jobb és bal lábbal egyaránt!

  

Gergely

Fitness oktató, életmódtanácsadó.

Hozza létre saját
MitHogyanKell fiókját.
Regisztráció