Főoldal
  

 

Klasszikus mozdulat, mindenki próbálta már, de csak kevesen ismerik a gyakorlat szabályos végrehajtásának módját.

 

A fekvőtámasz erősíti a karizmokat, formálja a melleket, feszesíti a feneket és a lábakat. Ám csak akkor hatékony, ha helyesen csináljuk.

Helyes végrehajtási mód:

Támaszkodjon vállszélességben arccal a föld felé. Könyökét hajlítsa be 90 fokban, tenyere nézzen előre. Fenekét szorítsa össze, lábait nyújtsa ki.

Felsőtestét emelje fel úgy, hogy farizmai továbbra is feszesek maradjanak. Ügyeljen rá, hogy ne a karja, hanem a mellizma dolgozzon, fenekét és lábait pedig hasizmával tartsa.

Mindvégig nézzen lefelé, a föld felé, de ne lógassa fejét. Hátát tartsa egyenesen, derekától egészen a feje búbjáig.

Felemelkedéskor fújja ki a levegőt.

Könyökét ne egyenesítse ki teljesen.

Ereszkedjen le addig, míg teste kb 5 cm-re lesz a talajtól.

Ha ez a változat nehezen megy, folytassa „női fekvőtámaszban” (térdek hajlítva a földön, bokák keresztezve).

 

 

Nem a mennyiség fontos, hanem a minőség!

  

Gergely

Fitness oktató, életmódtanácsadó.

Hozza létre saját
MitHogyanKell fiókját.
Regisztráció