Főoldal
  

30 napos plank kihívás.

Bármelyik nap elkezdheted. Nem kell várni a hónap elejére, a hétfőre, a holnapra. Érdemes készíteni előtte és utána fotót (hátulról és oldalról), ami motiválni fog a folytatásra. 30 nap alatt már látszik a változás. A lógó, pöttyedt has erősebb, tónusosabb és feszesebb lesz, a hátizom erősödik.

Nagyon fontos a helyes végrehajtás, végülis nem az izületeket akarod tönkrevágni, ezzel remek kifogást is találva a feladásra.

Meg tudod csinálni! Képes vagy rá!

 

A helyes végrehajtás:

Fekvőtámaszpózba helyezkedünk, majd az alkarunkat letesszük a földre.

A karok párhuzamosan vannak egymás mellett vagy össze is kulcsolhatjuk a kezünket.

Lábujjhegyen tartsuk a lábfejünket.

A felsőtest egyenes és a földdel párhuzamos.

A hát nem púposodik cicásan és nem is esik le a has a földre.

Izmok megfeszítve, erőből tartjuk ki a pozíciót.

 

A cikkhez tartozó képre kattintva az nagyobb lesz és le is tudod menteni, ki is nyomtathatod. Ha kihagysz 1-2 napot folytasd ott ahol abbahagytad. Az eredménnyel meg leszel elégedve!

  

Gergely

Fitness oktató, életmódtanácsadó.

Hozza létre saját
MitHogyanKell fiókját.
Regisztráció