Főoldal
  

30 napos guggolás (squat) kihívás.

Bármelyik nap elkezdheted. Nem kell várni a hónap elejére, a hétfőre, a holnapra. Érdemes készíteni előtte és utána fotót (hátulról és oldalról), ami motiválni fog a folytatásra. 30 nap alatt már látszik a változás. A lógó, pöttyedt fenék megemelkedik, tónusosabb és kerekebb lesz, a narancsbőr csökken, a bőr feszesebb lesz.

Nagyon fontos a helyes végrehajtás, végülis nem az izületeket akarod tönkrevágni, ezzel remek kifogást is találva a feladásra.

Meg tudod csinálni! Képes vagy rá!

 

A helyes végrehajtás:

Állj csípőszéles terpeszben. Lábfejek párhuzamosak, végig a talajon maradnak.

Ha nem tudsz mit kezdeni a kezeiddel, fogj egy labdát/plüssmacit/gombóc zoknit a melled előtt vagy egyszerűen csak kulcsold össze a kezeidet.

Ereszkedj le a fenekeddel térdvonalig.

A térdeid végig maradjanak a lábujj vonala mögött! Ha a lábujjad elé engeded, azzal extraterhelést adsz az izületeknek, ami fájdalommal járhat.

A combod legyen vízszintes, ne engedd lejjebb, vízszintig viszont mindenképpen.

Emelkedj vissza, de nem teljesen egyenes állásba, egy picit maradjon a térded behajlítva.

Ismétled.

A cikkhez tartozó képre kattintva az nagyobb lesz és le is tudod menteni, ki is nyomtathatod. Ha kihagysz 1-2 napot folytasd ott ahol abbahagytad. Az eredménnyel meg leszel elégedve!

  

Gergely

Fitness oktató, életmódtanácsadó.

Hozza létre saját
MitHogyanKell fiókját.
Regisztráció