Főoldal
Fitness
  

A gyakorlat a deltaizom oldalsó és elülső részét dolgoztatja meg.

  

Ezek a feladatok a nagy farizmokat dolgoztatják meg, melyek a fenék alapformáját adják.

  

Ezek a feladatok a farizom felső és külső részét, valamint a comb belső felét dolgoztatják meg.

  

Ezek a gyakorlatok a teljes alsótestet megdolgoztatják, beleértve a far- és combizmokat, valamint a lábszár izmait.

  

A gyakorlat a hát középső részét , a hátulsó vállizmokat és a bicepszet erősíti.

 

  

A súlyzók mérete egyénenként változó, éppen ezért úgy válasszon súlyzót, hogy a gyakorlatok elvégzése viszonylag nagy erőfeszítést igényeljen, de ez semmiképpen ne menjen a szabályos végrehajtás rovására!

 

  

A gyakorlat a csípőhorpaszizmot s közvetetten a has- és combizmokat dolgoztatja meg.

  

Csak a helyesen végzett gyakorlatok képeznek helyes izmokat.

  

A gyakorlat alsó testrészünk számos izomcsoportjára hat: erősíti a far-, comb- és hasizmot egyaránt. A belső és külső csípőizmok erősítése által a hétköznapi élet mozgásait is könnyebbé teszi.

  

Ha nincs lehetőségünk edzőterembe járni, otthon is tudunk hatékonyan edzeni.

 

  

 

Klasszikus mozdulat, mindenki próbálta már, de csak kevesen ismerik a gyakorlat szabályos végrehajtásának módját.

 

1 2 >
Hozza létre saját
MitHogyanKell fiókját.
Regisztráció