Főoldal
  

Vízi torna

Aki vízben dolgozik, annak tizenkétszeres ellenállást kell legyőznie, ízületeit viszont 80%-kal kisebb terhelés éri, mint a szárazon. A jótékony hatás is kettős tehát: az alany célravezető erőnléti  tréninget végez, közben megadja ízületeinek a jól megérdemelt pihenést. Az alább következő gyakorlatsort mindennap végezd el, de legfeljebb csak mellmagasságig érő vízben, mintegy 5 percnyi bemelegítő kocogás után.

Törzscsavarás

Erősíti és feszessé teszi a hasizmokat.

Tartsd a hasad behúzva. A karodat a törzsed körül hajlítgatva fordulj egyik oldalról a másikra. Ha intenzívebb mozgás a cél, törzsfordítás közben emeld a karodat magasra.

Ismételd hússzor.

Mellnyomás

Megdolgoztatja a mell- és hátizmokat.

Kétoldalt emeld fel a karodat egyenesen, és két kezedet lassan közelítsd egymás felé a melled előtt, míg össze nem ér a két tenyered. Tartsd a könyöködet magasan.

Ismételd hússzor.

Nyomás és húzás

Feszessé teszi és alaposan megdolgoztatja a felkar izmait.

Hajlítsd be a két karodat, és tartsd a két kezedet magad előtt úgy, hogy a könyököd és a felkarod az oldaladhoz simuljon, a tenyered lefelé nézzen. A felkarodat ne mozdítsd el a törzsed mellől, és nyomd a két kezdet lefelé. Most fordítsd felfelé a tenyeredet, és húzd vissza a kezedet úgy, hogy a felkarod továbbra is mozdulatlan maradjon.

Ismételd hússzor.

Karaterúgás

A comb és a fenék izmait dolgoztatja meg.

Végezz karaterúgást bal felé. Ahogy emelni kezded a lábad, vidd át a testsúlyodat a jobb lábadra. Válts lábat, és úgy végezd el a gyakorlatot.

Ismételd hússzor.

Keresztugrás

A külső és belső combizmot veszi célba.

Állj a csípődnél kissé szélesebb terpeszben. Szökkenj föl, és amikor elhagyod a talajt, a két lábadat keresztezd egymás előtt, majd érj vissza az eredeti pozícióba. Ismételd hússzor, de figyelj rá, hogy minden egyes ugrásnál váltogasd az elöl, illetve hátul lévő lábadat.

Ismételd hússzor.

Hullámugrás

A hasizmot erősíti.

Arccal a nyílt tenger felé nézve ugrálj át a hullámokon abban a pillantban, amikor megtörnének a testeden.

Ismételd hússzor.

  

Gergely

Fitness oktató, életmódtanácsadó.

Hozza létre saját
MitHogyanKell fiókját.
Regisztráció