Főoldal
  

Remek szabadidős tevékenység, de figyeljünk oda néhány dologra.

Ugrálás közben erősödnek az izmok, felgyorsul a zsírégetés folyamata és nő a kitartóképesség. Edzésre és erősítésre alkalmas.

Elsősorban a far-, láb- és a hátizom acélosodik, és javul a szalagok, ízületek rugalmassága.

Erősödik az immunrendszer, beindul a méregtelenítés. Mivel nem veszi igénybe az ízületeket, túlsulyosak számára is ideális sporteszköz.

Hatékonyságát bizonyítja, hogy 30 perc tréninggel 375 kalóriát égetünk el.

Használat előtt mindig ellenőrizzük, hogy stabilan áll-e az asztal. Ne ugorva szálljunk fel rá, és ne is úgy szálljunk le róla, mert könnyen megsérülhetünk. Kezdetben érjük be napi 20-30 perc ugrálással. Legyünk mezítláb vagy pamutzokniban.

 

Hogyan csináljuk?

Álljunk csípőszéles terpeszbe enyhén behajlított térddel, a kezünk lazán lógjon a testünk mellett. A tartásunk legyen nyugodt és egyenes. Mindig enyhe rugózással indítsuk és fejezzük be a gyakorlatot.

  
Hozza létre saját
MitHogyanKell fiókját.
Regisztráció