Főoldal
  

Mindenkinek más tippje van, hogy lehet a kitartást növelni, hogyan fussunk helyesen. Összegyűjtöttem néhány tippet:

1. Eddzen a keresztedzés elvei szerint! Ha úgy érzi, fáj a térde, ne fusson, aznap legyen az úszásé a főszerep.

2. Fusson gyorsabb edzőpartnerekkel! Érzelmileg megterhelő lehet, ha valaki mögött 200 m-rel kullogunk, és ez erőt ad.

3. Tűzzünk ki célokat! Majd az ehhez vezető útról készítsünk terveket, és ehhez tartsuk is magunkat.

4. Engedje, hogy a futásból visszatérjen önbizalma! A futás bátorságot ad, hitet, erőt ad ahhoz, hogy az élet egyéb területein is kipróbálhassa Önmagát.

5. Sprinteljen gyakran! Ha hetente több alkalommal a szokásos napi, hosszú távú adagon túl 100 métereket is fut, növelni, illetve szinten tudja tartani a gyors lábmunkát.

6. Hallgasson teste jelzéseire!

7. Lépjen túl a pillanatnyi fájdalmán. Pihenjen 1-2 napot, majd folytassa a tervet.

8. Egyen mindig eleget! A koplalással elvonjuk a szervezetünktől a megfelelő mennyiségű tápanyagot, és energiánk se lesz. Figyeljünk inkább arra,hogy mit eszünk.

9. Fussunk emelkedőre! A dombra futás nemcsak az izmokat erősíti, de a gyorsaságot is hatékonyan növeli.

10. Fussun néha a megszokottnál rövidebb távot! Ha alkalanként a szokásosnál kisebb távot teljesít, gyorsnak fogja érezni magát.

11. Vegyen ki szabadnapot! Ezeken a napokon menjen fitneszklubba vagy egyszerűen csak pihenjen.

12. Végezzen erősítő edzéseket is! A rendszeres, állandó súlyzós munkával erősebbé, ellenállóbbá varázsolhatja szervezetét és megelőzheti az esetleges térdfájdalmakat is.

13. Néha engedje meg magának a lassabb tempót is!

14. Tanuljon meg mentálisan is lazítani! Ne fusson görcsösen, és higgye el, célba fog érni.

15. Nők esetén: hordjon sportmelltartót.

  

Arabella

Főiskolai hallgató vagyok.

Hozza létre saját
MitHogyanKell fiókját.
Regisztráció