Főoldal
Kültéri / Szabadidős
  

Első lépésként tisztázzuk, hogy milyen testalkatunk van.

 

  

Első lépésként tisztázzuk, hogy milyen testalkatunk van.

 

  

A cikk célja nem csak ennek a szép szakmának az életébe való betekintés, hanem a gyakorlat olyan módon való bemutatása, hogy azt mi is elvégezhessük, ily módon is variálva az edzéstervünket.

  

Első lépésként tisztázzuk, hogy milyen testalkatunk van.

  

Az elején ne erőltessük. Azután saját ritmusunk szerint gyalogoljunk és tartsuk az ütemet. Ügyeljünk, hogy biztonságban lépkedjünk, kezünket ne tartsuk a zsebünkben, mert az esetleges esésnél nem tudunk megkapaszkodni.

  

Remek szabadidős tevékenység, de figyeljünk oda néhány dologra.

  

Mindenkinek más tippje van, hogy lehet a kitartást növelni, hogyan fussunk helyesen. Összegyűjtöttem néhány tippet:

  

A páros lábú ugrókötelezés, mely kiváló kardiotréning és nagyszerű erőfejlesztő gyakorlat is egyben. Javítja a gyorsaságot, a mozgáskoordinációt, fokozza has-, hát- és mellkasizmaink tónusát.

  

Hogy a téli szabdság felhőtlen legyen.

1 2 >
Hozza létre saját
MitHogyanKell fiókját.
Regisztráció