Főoldal
  

Télen teremben, nyáron a strandon lehet űzni ezt a remek szórakozást is jelentő sportágat.

Mozogjon sokat homokban, amikor csak lehetősége van rá. Kezdjen laza futással. A testnek meg kell tanulnia, hogyan lehet előrejutni a szokatlan talajon.

A meleg idő ellenére a bemelegítést semmi esetre sem szabad elhanyagolni. Végezzünk néhány átmozgató gyakorlatot a felsőcomb izmaira, a vádlira, a mellizomzatra és a karizmokra. Levezetésként a játék végén megismételhetjük ezt.

A kondíció megszerzéséhez sok edzésre van szükség. Futással hatékonyan növelhetjük kitartásunkkal. Az idény kezdetéig folyamatosan csökkentsük a távot úgy, hogy közben tempónkat növeljük, végül gyakoroljuk a sprintelést.

Erősítsük mellizmainkat. Az ütéseket is gyakoroljuk.

Nagyon fontos, hogy használjunk fényvédőkrémeket, sportszemüveget. A napolaj álljon ellen az izzadásnak, tehát sportoláshoz kifejlesztettet vásároljunk.

Folyamatosan pótoljuk az elvesztett folyadékmennyiséget. Profik óránként akár 2-5 liter is veszíthetnek.

  
Hozza létre saját
MitHogyanKell fiókját.
Regisztráció