Főoldal
  

Ha napfényhiányod van, és már alig várod a tél végét, íme néhány tipp, hogy jobb kedved legyen:

1. Egy kis masszázs eltünteti a stresszt: gyengéd, körkörös mozdulatokkal maszírozz egy kevés citromfűolajat a kezedbe. Főként érzékeny tenyered lesz hálás érte.

2. Időnként menj szoláriumba. A mesterséges sugarak nem csupán egészséges bőrszínt kölcsönöznek, hanem felszabadítják a szerotonin nevű boldogsághormont is.

3. A savanyú dolgok vidámmá tesznek! Most különösen ügyelj a vitaminban és ásványi anyagban gazdag táplálkozásra. A narancsban és a kiviben található C-vitamin erősíti a szervezet ellenálló képességét.

4. Télen a szervezet több melatonint termel. Ez a hormon fáradékonnyá és petyhüdtté tesz. Ha rád mosolyog a nap, pillants rá nyugodtan, ezzel csökkentheted a melatonin- kibocsátást.

5. Esténként a gyertyfény gondoskodhat a jó hangulatról. A munkahelyedet azonban tedd minél világosabbá. Még ha túlzásnak hangzik is: inkább kapcsolj fel eggyel több lámpát, mivel ettől jobb lesz a kedélyed, és a szemednek is jót tesz.

6. A ginszenggyökér felfrissít. Vágj belőle egy darabkát és forrázd le forró vízzel, majd hagyd állni legalább 5 percig.

7. Télen pihenj többet, hagyd regenerálódni a szervezeted!

8. A séta mindig jót tesz, öltözz melegen és nem fog zavarni az időjárás. Hógolyózz, építs hómebert!

9. Utazgass! Ha másképp nem megy, gondolatban. Képzeld, hogy egy melegebb helyen nyaralsz, és pontosan képzeld el mi mindent csinálnál.

10. Az orbáncfű remek ellenszere a hangulatváltozásoknak.

  
Hozza létre saját
MitHogyanKell fiókját.
Regisztráció