Főoldal
  

Készüljön fel, legyen tisztában a ciklus hormonális hatásaival, és kovácsoljon belőle erőt!

Ciklus 1. nap

Nyugodjon meg!

A menstruációs ciklus első napján a vér ösztrogén- és tesztoszteronszintje nagyon alacsony, ami kicsit letargikussá tesz, és talán nehezebb a koncentráció, mint máskor.

Ciklus 7. nap

Most hozza meg a fontos döntéseket!

A vérzés első napjától számított hetedik napon a növekvő hormonszint kiélezi a szellemi képességeket. Ne pazarold el az egész napot a munkahelyeden: az ösztrogén energiával is telít, így ez a legjobb alkalom baráti csevegésekre és szórakozásra.

Ciklus 13. nap

Menj el nőgyógyászíti rákszűrésre!

A méhnyaknyálka a peteérés környékén a legvékonyabb, ezért az ilyenkor vett minták biztosabban mutatják ki a méhnyakrákot. A hormonszint ilyenkor csúcson van, ami magabiztossá és merésszé tesz. Ilyenkor nagy az esély a megtermékenyülésre.

Ciklus 23-28. nap

Járj edzőterembe!

A menstruációs ciklus utolsó hetében a hormonszint nagyon gyorsan lezuhan. Ez a gyors elvonás okozza a premenstruációs szindrómát (PMS). A legjobb gyógymód a rosszkedv ellen a testedzés, ami endorfintermeléssel jár.

  

PatikAnna

Patikában dolgozom.

Hozza létre saját
MitHogyanKell fiókját.
Regisztráció