Főoldal
  

Terhesség alatt az alábbi 5 étel/ital kiemelt fontosságú:

 

Narancslé

Nemcsak C vitaminban és folsavban gazdag, hanem kiváló káliumbanforrás is, mely segít alacsonyan tartani a vérnyomást, mely egy veszélyforrás terhesség alatt.

 

Joghurt

Tele van fehérjével és több kálciumot tartalmaz, mint a tej és olyan akítv kultúrákban is gazdag, melyek csökkentik a gombás fertőzés kialakulását, mely sajnos gyakori vendég babavárás közben.

 

Brokkoli

Magas kálciumtartalmáról ismert, de tartalmaz még C vitamint, folsavat és B6 vitamint is.

 

Lencse

Mint a babok általában a lencse is kiváló folsav, vas és fehérjeforrás. Gazdag még rostban is, mely megelőzi a székrekedést és azt sokszor követő aranyeret is.

 

Füge

Frissen vagy szárítva az átlag zöldségeknél és gyümölcsöknél több rostot tartalmaz, több káliumot, mint a banán, illetve rengeteg kálciumot és vasat.

 

Forrás:

http://www.parents.com/pregnancy/my-body/nutrition/5-great-pregnancy-foods/

  

V_Margit

Újdonsült anyuka..

Hozza létre saját
MitHogyanKell fiókját.
Regisztráció