Főoldal

Napi 1-2 csésze kávé elfogyasztása segíthet a vérnyomás emelésére, de érdemes figyelni, hogy ne essünk át a ló túloldalára.

A koffein rövid ideig tartó frissességet okoz, hosszú távon viszont tompítja a szervezetet, és egyre több koffeinre lesz szükség ugyanazon szint elérésére. Az elhagyása először az alábbi tünetekkel jár (hat): fejfájás, székrekedés, depresszió.

A fejfájás elmulasztásáról gyógynövényes termékekkel gondoskodjunk, a székrekedést pedig a bevitt folyadék és rost mennyiségével szüntethetjük meg.

Leszokásnál jó módszer lehet a kávé fele részt koffeintartalmú és koffeinmentes változatból inni. Addig növeljük a koffeinmentes arányát, míg teljesen átveszi a koffeines változat szerepét.

Érdemes a reggelt pár perc frissítő tornával, jógagyakorlattal kezdeni, megalapozva az aznapi energiaszintet. Mialatt elkészülne a kávé, annyi idő alatt már el is végezhetjük a tornagyakorlatokat. Reggelire pedig rostban gazdag ételt válasszunk.

Alternatív megoldás lehet még a zöld tea. Nem hirtelen pörget fel, mint a kávé, hanem fokozatosan, viszont hosszabban tartó a hatása is.

  

PatikAnna

Patikában dolgozom.

Hozza létre saját
MitHogyanKell fiókját.
Regisztráció