Főoldal

Akár a fogyókúra részeként, akár egy egészségesebb étrend kialakításakor döntünk a bevitt cukor mennyiségének csökkentése mellet, az alábbi módszer segíthet.

Akinek nagyon erős az akaratereje pár hétig (2 – 3) ne egyen édességet, utána már a szervezet sem fogja annyira kívánni.  Együnk több fehérjét, mivel az csökkenti a kívánóságot.

Ha lelki eredetű dolgokat pótol vele, akkor érdemes mélyre szántóan magunkba nézni, és a levertségre, depresszióra, érzelmi ürességre vezető okokat megszüntetni.

Amikor édességet eszik, mindig lassan tegye azt, élvezve az ízeket, hamarabb fogja érezni, hogy elég.

Tejcsokoládé helyett egyen étcsokit. Ma már számos ízben kapható ez is, kevesebb cukrot, ellenben több a szervezet számára hasznos anyagot tartalmaz. A mérsékletesség itt is fontos, mivel székrekedést okozhat.

A rostban gazdag táplálkozás itt is segíthet. Kerülje a finomított liszttel, cukorral készült ételeket. A zsírszegény ételek általában több cukorral készülnek, elérendő a megfelelő íz hatást.

A sport és a napfény is boldogsághormonokat termel így érdemes mindkettőből erőt meríteni.

  

PatikAnna

Patikában dolgozom.

Hozza létre saját
MitHogyanKell fiókját.
Regisztráció