Főoldal

Nem könnyű, nagy lelkierő kell hozzá, de újra élvezni tudjuk az ízeket, illatokat, és sok egyéb pozitívumát a nikotinmentességnek.

Több módszer van, mindenki döntse el, hogy neki mi a leginkább alkatához illő.

Az elszívott mennyiség fokozatos csökkentése. 3 naponta csökkentsük az elszívott cigaretták szálát napi 1-gyel. Ez napi 20 szálnál kb hónap alatt éri el a 0 – át, így nem terheli meg annyira a szervezetet. Ha igazán erős az akaratereje, tegye le azonnal.

Fokozatosan csökkentse azon helyek számát ahol dohányozni szokott.

Kerülje az alkoholfogyasztást egy darabig. Általában alkohol mellé több cigarettát szívunk. A leszokás kritikus, első időszakában kerüljük a füstös szórakozóhelyeket.

A szánk „lekötésére” rágózzunk.

Próbáljunk meg keveset nassolni, mert a megszaporodott kilók könnyen elvehetik a kedvünket a dohányzás-mentes élettől. Jó megoldás lehet még a szívószál vagy gyufa rágása.

Felgyülemlett energiánkat, feszültségünket vezessük le sportolással.

  

HorvathneTeca

Az Anyuka :)

Hozza létre saját
MitHogyanKell fiókját.
Regisztráció