Főoldal
  

Az alábbi vitaminok és ásványi anyagok segítenek a bőr szépségének megőrzésében.

VITAMINOK

Napi adag Hatása Ebben van sok

Béta-karotin

(30mg)

Egészségessé, finommá teszi a bőrt, csillogóvá a szemet, erősíti a ínyt. borjúmáj, avokádó, brokkoli, saláta, káposzta, sárgadinnye, répa, paprika

Miacin

(16 mg)

Serkenti a vérkeringést, egészséges arcpírt ad, megvédi a bőrt a kiszáradástól és az UV-sugaraktól. marhamáj, csirke, mogyoró, burgonya, sörélesztő

C

(60 mg)

Erősíti a kötőszövetet, feszessé teszi a bőrt, és megvéd a fertőzésektől. fekete ribizli, paprika, kivi, narancs, eper, kelbimbó, káposzta, paradicsom, burgonya

E

(10 mg)

Rugalmassá teszi, fiatalítja a szöveteket és a bőrt, megvéd az öregedési foltokat. búzaolaj, káposzta, avokádó, mandula, napraforgómag, tojás, margarin, hüvelyesek

H

(500 mikrogramm)

Erősíti a körmöket, a hajat és a bőrt. gabonamagvak, gomba, tojás, lencse, tej, élesztő, zabpehely

 

ÁSVÁNYOK

Napi adag Hatása Ebben van sok

Cink

(15 mg)

Dús, fényes hajat és szép körmöket eredményez, feszessé és puhává teszi a bőrt. magvak, sörélesztő, hal, brokkoli, hús, máj, tojás

Magnézium

(300 mg)

Megvédi a bőrt a kiszáradástól és a szájzug körüli ráncoktól, nyugtatja az idegeket. ásványvíz, magvak, vegyes zöldség, sörélesztő, banán, datolya, pattogatott kukorica, dió, mogyoró

Vas

(12 mg)

Erősíti a körmöt, rugalmassá teszi a bőrt, és javítja a vérellátását. hús, máj, vegyes zöldség, hüvelyesek, szárított gyümölcs, spárga, magvak, szójaliszt

Réz

(2 mg)

Megóv a töredezett körmöktől, megszünteti a bőr festékanyag-problémáit. sovány hús, hal, tenger gyümölcsei, dió, magvak, retek, répa, belsőségek
  

Annamari

Dietetikus vagyok 15 éve.

Hozza létre saját
MitHogyanKell fiókját.
Regisztráció