Főoldal
Vitaminok/Ásványi anyagok
  

Testünk jelez, ha fáradékonyak vagyunk, nem kávéval és energiaitallal kell töltekeznünk, mert így nem az életenergiánkat növeljük, csak koffeinnel turbózzuk fel magunkat ideig óráig. Adjuk meg a szervezetünknek, azt ami jár neki, és sokkal energikusabbak leszünk.

  

Akár lekvárban, szörpben is megtalálhatóak a vitaminok, de főként a nyers gyümölcsökben.

  

Az alábbi vitaminok és ásványi anyagok segítenek a bőr szépségének megőrzésében.

  

Minden vitamin természetes formájában megtalálható az élelmiszerekben. Növényekben, állatokban egyaránt fellelhetőek a vitaminok. Néhány kivételtől eltekintve az emberi szervezet nem képes vitaminokat előállítani. Így ezeket táplálkozásunk során kell bejuttatnunk szervezetünkbe.

 

 

 

  

Sok idegen szó, rengeteg adat található a dobozokon, de hogyan is válasszuk ki melyik a legjobb a számunkra? Íme némi segítség:

  

Ne szedjük őket ész nélkül, íme néhány érv és ellenérv:

Cimkék:
mutlivitamin
  

Immunrendszererősítő, csökkenti az olyan betegségek tüneteinek időtartamát és súlyosságát is, mint a köhögés, fejfájás, rekedtség, vérbőség és torokfájás.

Hiánya n...

Cimkék:
cink
  

Az atléták körében népszeű aminosav, az izmok működéséhez elengedhetetlen anyag.

Cimkék:
kreatin
  

A vas segítségével szállítja az oxigént a szervezet. Hiányában a vörösvérsejt-képződés lelassul. Tünetei: sápadt arc, szapora légzés, gyakori fáradtság, gyenge immunrendszer.

Cimkék:
vas
  

A felnőtt szervezet magnézium igénye: 300-350 mg, az átlag magyar 210-270 mg-ot fogyaszt.

Érdemes a rendszeres bevitelről gondoskodni.

Cimkék:
magnézium
  

Leginkább a sportolók körében elterjedt táplálékkiegészítő.

Cimkék:
L karnitin
  

Nemrég forgalombakerült vitamin, rendkívüli bomlékonysága miatt eddig nehezen lehetett "száálítható" formába hozni.

Cimkék:
Q1
  

Az energiavitamin.

Cimkék:
Q10
1 2 >
Hozza létre saját
MitHogyanKell fiókját.
Regisztráció