Főoldal
Étrend
  

A diéta lényege a zsírszegény, tejtől és tejtermékektől mentes táplálkozás.

  

A burgonya az egyik legnépszerűbb és legfontosabb táplálékunk, évente fejenként kb 100 kilót fogyasztunk belőle. A krumplipucolás nem tartozik a háziasszonyok kedvenc feladatai közé, ám ezt a műveletet ki is lehet hagyni, mivel a burgonyahéj sok tápanyagot tartalmaz.

 

  

Gyümölcsökkel és zöldségekkel jól karbantarthatja egészségét. Értékes anyagaik óvják a szervezetet, s ez meglátszik bőrén is.

 

  

Ha nincs pénzünk a drága bio és reformélelmiszerekre, az még nem kifogás, hogy zsírosan, rostszegényen étkezzünk. Íme néhány tipp az alacsonyabb költségvetéshez:

  

Egyes vallások a tökéletesség szimbolumának tartják, mivel egy élőlény kifejlődéséhez szükséges összes tápanyagot tartalmazza.

  

Néhány tipp, hogy minél több ételünkbe tudjuk becsempészni ezt a remek fehérjeforrást.

  

Régebben csak egyféle ecetet lehetett kapni, ma már szerencsére különböző ízekből válogathatunk.

  

Mind a kezelésben, mind a megelőzésben fontos szerepet játszik a helyes étkezés.

  

Nehéz eligazodni a sok információ között, mit együnk és mennyit. Fontos, hogy tudjuk, mit miért eszünk, milyen hatása van a szervezetre.

  

A modern antibiotikumok használatával a szedése háttérbe szorult, pedig biztonságos és hatékony immunrendszererősítő szer.

  

A brokkoli név olasz eredetű, jelentése káposztabimbó. Mintegy harminc fajtája ismert. A tavasszal vetett zöldségnövény élénk, haragoszöld hajtásain fejlődnek ki a virágrózsák. Vannak világos, sőt fehéres változatai is.

< 1 2 3 4 5 >
Hozza létre saját
MitHogyanKell fiókját.
Regisztráció